Small Haul Ft. Tosave

by - Δευτέρα, Μαρτίου 20, 2017




Γεια σας κορίτσια μου!
Σήμερα σας έχω ένα μικρό haul με κάποια πραγματάκια απο το Tosave.
Πρόκειται για ένα Κινέζικο ιντερνετικό κατάστημα με χιλιάδες προιόντα. Στο Tosave μπορείς κάποιος να βρεις είδη ένδυσης και υπόδησης, gadjets κινητών και υπολογιστών, είδη σπιτιού-hoddy-γάμου-αυτοκινήτου, κοσμήματα, τσάντες κ.ά.


Ήρθαν λοιπόν σε επικοινωνία μαζί μου, και πολύ ευγενικά μου προσφέραν να διαλέξω τρία πράγματα απο όλο το site τους. 

Πάμε να σας δείξω τι διάλεξα, τι μου άρεσε και τι όχι!



❁❁❁❁❁

-
Το πρώτο πράγμα που έβαλα στο καλάθι ήταν η faux suede ολόσωμη φόρμα με την ζώνη στην μέση. 
Λίγο πολύ όλες γνωρίζετε πως εμείς οι Ευρωπαίες έχουμε ένα θεματάκι με τα Κινέζικα νούμερα καθώς είναι μικρά. Με αυτό το σκεπτικό λοιπόν αποφάσισα να διαλέξω το  Large αν και είμαι καθαρό Μ(medium). Ευτυχώς που το έκανα, διαφορετικά δεν θα χωρούσα μέσα!
Το πάνω μέρος της φόρμας, παρόλο που είναι πολύ ανοιχτό στο στήθος(φυσικά το γνώριζα όταν το διάλεξα) κάθετε πολύ ωραία στους ώμους χωρίς να τραβάει. Παρόλο που δεν έχει φερμουάρ δεν μπορώ να πω πως με δυσκόλεψε ιδιαίτερα στο να την φορέσω γιατί το ύφασμά της είναι ελαστικό και πολύ μαλακό. Το χρώμα της ακριβώς όπως και στην φωτογραφία. 
Μέχρι εδώ καλά?

Στο κάτω μέρος τώρα.
Είναι ένταξη στην μέση και στους γοφούς, αλλά πιο κάτω έχουμε ένα σοβαρό πρόβλημα! και αυτό λέγετε ¨ύψος¨. Δεν θεωρούμαι ψηλή γυναίκα γιατί μόλις που πιάνω το 1,60μ, και αυτή η φόρμα μου έρχεται ακριβός λίγο κάτω από το γόνατο! Σοκ, ε?
Επειδή όμως μου άρεσε πάρα πολύ, βρήκα την άκρη. 
Την φοράω με ένα μαύρο τοπάκι από μέσα για να μην είναι εκτεθειμένο το στήθος μου, και με ψηλές μαύρες μπότες που φτάνουν μέχρι το γόνατο ώστε να κρύψω αυτό το κενό υφάσματος ανάμεσα στον αστράγαλο και στο γόνατο. Πως σου φαίνεται?
Θα την βρεις εδώ.
-




-
Τα Under Eye Pad Patches προστατεύουν την περιοχή κάτω από τα μάτια την στην διάρκεια του μακιγιάζ, ώστε να παραμείνει καθαρή σε περίπτωση που σου πέσει λίγη σκιά. Έτσι δεν θα φαίνεσαι σαν το Πάντα και φυσικά δεν θα χρειαστείς να ξανακάνεις όλο το μακιγιάζ σου από την αρχή στην προσπάθεια σου να το καθαρίσεις.
Μου άρεσαν πάρα πολύ και σίγουρα θα τα ξαναγοράσω γιατί είναι πανέυκολα στην εφαρμογή τους, είναι τέλειος οδηγός για το eyeliner, κολλάνε πολύ καλά στο δέρμα ενώ συγχρόνως δεν πονάνε κατά την αφαίρεση τους.
Θα τα βρεις εδώ.
-





-
Και τέλος, διάλεξα είναι μία άσπρη φούτερ μπλούζα με μαύρα αστεράκια. Την πήρα και αυτήν σε L, για τους ίδιους λόγους που σου ανέφερα νωρίτερα. Είναι πολύ μαλακή, ζεστή και με άνετη εφαρμογή. Αυτό που δεν με ενθουσίασε ιδιαίτερα είναι η ποιότητας της, καθώς περιέχει 35%βαμβάκι και 65%polyester, κάτι που δεν συνηθίζω να φοράω.
Θα την βρεις εδώ.
-




Το δεματάκι μου ήρθε περίπου σε δύο(2) εβδομάδες, καλά πακεταρισμένο και το κάθε αντικείμενο ήταν σε δικιά του ζελατίνα.

Τα αντικείμενα για την Ελλάδα στέλνονται με Priority Direct Mail(Δέματα Άμεσης Προτεραιότητας) και μπορείτε να πληρώσετε με Paypal. Μετά την πληρωμή, θα σας στείλουν email με τα αντικείμενα που παραγγείλατε και με το αν η παραγγελία σας έχει αποσταλεί. 
Παράλληλα σας παρέχουν δωρεάν Τracking number για να μπορέσετε να εντοπίσετε εύκολα την πορεία της παραγγελίας σας.


Έχετε κάνει αγορές από το tosave ή από άλλα Κινέζικα site?
Ποιες είναι οι εντυπώσεις σας?





<------------------->



Αυτά από μένα, να περνάτε καλά και μέχρι το επόμενο post …πολλά φιλιά!!! 






*Τα προϊόντα αποτελούνται απο προώθηση/συνεργασία.

You May Also Like

8 σχόλια

  1. Πάρα πολύ ωραία πραγματάκια, με γεια σου :)

    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Προτιμω τα ευρωπαικα σαιτ τυπου Ασσος απο το εξωτερικο.Δεν ετυχε να ψωνισω ποτε απο Κινεζικο.Πολυ ωραιες ομως οι επιλογες σου:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νένα μου κάποια απο αυτά είναι εντάξει στα νούμερα τους απλά πρέπει να το ψάξεις λίγο με άλλες κοπέλες που έχουν κάνει αγορές και μετά να προχωρήσεις σε κάποια παραγγελία. xxx

      Διαγραφή
  3. Πολύ γέλασα με το ύψος της ολόσωμης φόρμας!!! Αλλά αφού βρήκες τη λύση όλα μια χαρά!! :) και γω έχω ψωνίσει από κινέζικο κατάστημα, το choies και ομολογώ κάποια ξεπέρασαν τις προσδοκίες μου..με γεια, φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και να φανταστεις οτι ηθελα να την φορεσω με γόβες! η κόρη του ψαρά! το choies δεν το έχω δοκιμάσει αλλα απο το shein που είχα παρει 2 πραγματάκια ήταν οκ! Πολλά φιλιά κοπέλα μου..

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφα όλα! Η φόρμα φαίνεται πολύ ωραία με τις μπότες και το φούτερ με τα αστεράκι είναι πολύ χαριτωμένο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευτυχως που οι μποτες σωζουν την κατασταση! πολλά φιλιά Όλγα μου!

      Διαγραφή

Instagram

Labels