The Blush Tag

by - Κυριακή, Απριλίου 17, 2016


Γεια σας κορίτσια μου!
Στο σημερινό post θα αναφερθούμε σε πολλά ρουζ και αυτό γιατί θα κάνουμε το  Blush Tag! Δύο αγαπημένες μου bloggers, η Κωνσταντίνα και η Στρουμφίτα με πρότειναν για να κάνω αυτό το tag και τις ευχαριστώ πάρα πολύ!!!
Αν θέλετε μπορείτε να δείτε και τις απαντήσεις των κοριτσιών, το άρθρο της Κωνσταντίνας και το άρθρο της Στρουμφίτας. 
*Αν και κάποια άλλη κοπέλα με έχει προτείνει για αυτό το tag και δεν την έχω αναφέρει, της ζητάω ταπεινά συγνώμη. Ας μου το γράψει κάτω στα σχόλια και θα φροντίσω γρήγορα να το διορθώσω.

❁❁❁

Πάμε να κάνουμε το Blush Tag!!!

1. Καλύτερη συσκευασία.
Σίγουρα η εταιρεία The Balm, έχει τις καλύτερες συσκευασίες σχεδόν σε όλα τις τα προϊόντα. Υπέροχα Vintage σχέδια, λεπτές, πρακτικές συσκευασίες, ανθεκτικές, ποιοτικές κατάλληλες για ταξίδια.


2. Ομορφότερο χρώμα.
Το Melba από την Mac για μένα έχει το καλύτερο χρώμα ever! Είναι ένα απαλό κοράλλο-ροδακινί χρώμα και το τελείωμα του είναι matte. Ο λόγος που μπαίνει σε αυτήν την κατηγορία είναι γιατί ταιριάζει σε όλους, και όταν λέω σε όλους εννοώ σε όλες τις αποχρώσεις του δέρματος. Έτσι όσο ανοιχτή ή σκούρη επιδερμίδα και αν έχεις αυτό θα δείχνει υπέροχο. Γιαυτό και έχει μπει επάξια στα αγαπημένα της χρονιάς, μπορείς αν θέλεις να δεις το σχετικό άρθρο.


3. Καλύτερη απόδοση.
Τα ρουζ της MUG (Makeup Geek) είναι αυτό που λέμε ¨πιο πολύ δεν έχει¨!!! Πραγματικά, μόνο με ένα άγγιγμα θα έχεις το χρώμα που βλέπεις στο δισκάκι. Φυσικά λόγο της έντονης απόδοσης που έχουν θα πρέπει να είσαι και πολύ προσεκτική ώστε να μην καταλήξεις να μοιάζεις με κλόουν. Στην συλλογή μου έχω δύο χρώματα, το Love Afair ένα μεσαίο ροζ-κοραλλί χρώμα με ζεστούς υποτόνους και σατινέ τελείωμα, και το Summer Fling ένα θερμό πορτοκαλί χρώμα με ημιμάτ τελείωμα. Για μεγαλύτερη ανάλυση και swatches μπορείτε να επισκεφτείτε το σχετικό άρθρο.


4. Καθημερινό ρουζ.
Αν δεν βάλω το αγαπημένο μου Melba και θελήσω λίγο πιο λάμψη στα ¨μήλα¨ μου, τότε θα διαλέξω το Pinched από την Nyx. Ένα θερμό ροζ-κοραλλί με χρυσούς ιριδισμούς.


5. Party ρουζ.
Σε αυτήν την κατηγορία θα βάλω το ρουζ από την Avon, το Self Discovery. Είναι ένα μωβ-ροζ-χρυσό και μοιάζει με baked blush αν και δεν το αναφέρει κάπου στην συσκευασία. Δεν ξέρω γιατί η εταιρία το κατατάσσει στα ρουζ, καθώς όπως θα δείτε, μοιάζει περισσότερο με highlighter.


6. Μετανιωμένη αγορά.
Το Precious Posy από την Clinique σίγουρα είναι μία αποτυχημένη αγορά. Άν και το χρώματα του είναι πραγματικά υπέροχο, ωστόσο η απόδοσή του είναι τραγική. Για να καταφέρεις να βάλεις αυτό το κατά τα άλλα όμορφο χρώμα στα μάγουλα σου, θα πρέπει να βουτήξεις πολλές φορές το πινέλο σου και είναι κάτι που το θεωρώ χάσιμο χρόνου.


7. Λιγότερο χρησιμοποιημένο... Λιγότερο πρακτικό.
Το Flamingo Rose από την Nyx, αν και έχει ένα πολύ όμορφο ροζ ψυχρό χρώμα, είναι το ρουζ που για κάποιο λόγο δεν πιάνει συχνά το χέρι μου?


8. Περισσότερο χρησιμοποιημένο.
Μα φυσικά το αγαπημένο μου Melba, αφού ταιριάζει σχεδόν με όλα μου τα μακιγιάζ!!! και το Dainty πάλι από Mac.


9. Αγαπημένη εταιρία.
Μέχρι στιγμής, τα ρουζ της Mac!


10. Το καλύτερο ρουζ που ανακάλυψες αυτή την χρονιά;
Αυτά θα είναι τα ρουζ της Catrice, και πιο συγκεκριμένα αυτή η παλέτα, CorAll I Need, με τρία υπέροχα χρώματα σε κοραλλί και berry αποχρώσεις. Αν και είναι πολύ πρόσφατη αγορά, με έχουν εντυπωσιάσει για την πολύ ωραία υφή τους, για την ικανότητα τους να απλώνονται υπέροχα και φυσικά για την διάρκεια τους, που ομολογώ είναι κάτι που δεν το περίμενα!



11. Περισσότερο πρακτικό.
Εδώ θα κλέψω λιγουλάκι και θα βάλω δύο!
  1. Η παλέτα με τα ρουζ της Catrice σίγουρα είναι μία πολύ πρακτική λύση για να έχεις τρεις αποχρώσεις μαζί σε μία παλέτα.
  2. Η παλέτα της Too Faced, Candy Bar θα μπορούσε να είναι πολύ πρακτική γιατί εκτός από το ρούζ (matte) που διαθέτει, περιέχει σκιές, πούδρα, bronzer και highlighter για ένα ολοκληρωμένο μακιγιάζ. Μπορείς να την έχεις μέσα στην τσάντα σου ή να την πάρεις μαζί σου σε κάποιο ταξίδι όταν δεν θέλεις να κουβαλάς πολλά προϊόντα.


13. Πιο ακριβό.
Τα ρουζ της Mac είναι τα πιο ακριβά που έχω μέχρι τώρα στην συλλογή μου και είναι τρία: το Melba, το Style και το Dainty.

Από αριστερά: Style , Dainty, Melba

14. Πιο οικονομικά.
Η παλέτα της Catrice που ανέφερα πιο πάνω. Εκτός από της άριστης ποιότητας ρουζ που περιέχει, είναι και πολύ πολύ οικονομική! και θέλω να δοκιμάσω γρήγορα και άλλες τέτοιες παλέτες!


15. Μεγαλύτερη διάρκεια (longwearing)
Η σειρά InStain σου δίνει πολύ μεγάλη απόδοση και σούπερ διάρκεια. Το Lace είναι ένα φανταστικό έντονο ρόζ-φουξ χρώμα με μπλε υποτόνους και είναι το ρουζ που φοράω τις περισσότερες φορές όταν θα πρέπει το μακιγιάζ μου να κρατήσει πολλές ώρες όπως π.χ γάμοι, βαφτίσια κ.τ.λ



❁❁❁


Αυτά από μένα, να περνάτε καλά και μέχρι το επόμενο post …πολλά φιλιά!!! ♥



You May Also Like

14 σχόλια

  1. Πολύ ωραίο TAG Νατάσα μου!!! Το Melba το βλέπω πολύ να παίζει στα αγαπημένα τόσο σε Ελληνίδες όσο και σε ξένες Bloggers.. Θα το τσεκάρω σίγουρα! :) Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το τσεκάρεις, αξίζει!!! και άν θέλεις να κάνεις και το Tag! ;-)

      Διαγραφή
  2. Αχ ήθελα και εγώ να κάνω αυτό το tag!! Τώρα που έκανες την αρχή σίγουρα θα ανεβάσω και εγώ ;)
    Το Melba είναι όντως αγαπημένο..... Την παλέτα της Catrice την έχω και εγώ στο μάτι και από όσα έδειξες μάλλον αξίζει η αγορά <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βεβαίος! σε tagάρω λοιπόν!!!! είναι πολύ ωραία και εγώ έπαθα πλάκα! Φιλιάααααα

      Διαγραφή
  3. Υπέροχες επιλογές πραγματικά! Όλα φαίνονται φανταστικά. Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ ρουζ από τη Mac, μάλλον ήρθε η ώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οοοοο ναι! θα ήθελα να δώ και το δικό blush tag. Πολλά φιλιά γλυκιά μου!!!

      Διαγραφή
  4. Πολλά τα ζήλεψα!!! Το ρουζ της Avon με είχε απογοητεύσει κι εμένα στην αρχή, αλλά μετά έγινε αγαπημένο μου. Αφήνει χρώμα στα μάγουλα, απλά δεν είναι έντονο, εκτός κι αν το χτίσεις. Όλα τα ρουζ της Μac τα ζήλεψα. Δεν έχω δοκιμάσει από clinique αλλά απογοητεύτηκα με τα σχόλια σου. Δεν νομίζω να επιλέξω στο μέλλον να αποκτήσω κάποιο. Φιλιά κορίτσι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θέλω να δοκιμάσω τα ρουζ της clinique που έχουν μια μαργαρίτα, δεν θυμάμαι πως τα λένε αλλά έχω ακούσει και διαβάσει πολύ καλές κριτικές! Φιλάκια κοπέλα μου!!!!

      Διαγραφή
  5. Σ' ευχαριστώ που έκανες το tag ..... Σίγουρα η ΝΥΧ είναι μια εταιρεία που πάντα έχει προϊόντα που θέλω να δοκιμάσω, τώρα με τα ρουζ που έδειξες και ειδικά το Pinched περισσότερο... ωραίο για κάθε μέρα αλλά αυτοί οι ιριδισμοί που περιγράφεις νομίζω δίνουν το κάτι παραπάνω.... Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω σε ευχαριστώ που με πρότεινες, ήταν πολύ ωραίο!!! από όσο γνωρίζω και απο άλλες κοπέλες με τα ρουζ της ΝΥΧ είναι αρκετά ευχαριστημένες! θα ήθελα να δοκιμάσω και άλλα ;-) Φιλάκια κορίτσι!!!

      Διαγραφή
  6. Μα είναι ολόκληρη επιστήμη το μακιγιάζ! Διάβασα και ξαναδιάβασα Νατάσα μου όσα έγραψες, είχε βλέπεις και πολλές άγνωστες λέξεις για μένα. Κάτι σκέφτηκα, κάτι μου κάνει τελικά. Σ ευχαριστώ γιατί όπως σου έχω ξαναπεί έχω μεσάνυκτα από αυτά. Φιλάκια και καλή εβδομάδα

    http://artdecorationcrafting.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα! εγώ σε ευχαριστώ γλυκιά μου και χαίρομαι πολύ για τις όποιες γνώσεις σου προσφέρω! δεν απέχουμε πολύ, όπως και στην διακόσμηση-Diy έτσι και στο μακιγιάζ θέλεις υλικά και φαντασία! Πολλά φιλιά Χριστίνα μου!!! ;-)

      Διαγραφή
  7. Συμφωνώ απόλυτα για τα ρουζ της mac, είναι από τα αγαπημένα μου! Αξίζουν τα λεφτά τους από όλες τις απόψεις! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι! είναι ένα προιόν της εταιρείας που δεν θα παίσεις έξω! ♥︎

      Διαγραφή

Instagram

Labels