Beauty Line Cosmetics - LongLasting Liploss matte (review)

by - Τρίτη, Ιουλίου 07, 2015



Το νέο Lip Trend που κυκλοφορεί τώρα τελευταία είναι τα υγρά ματ κραγιόν και όλες σχεδόν οι εταιρείες από τις High End έως της Drugstore έχουν βάλει σε διάφορες κολεξιόν τους τέτοιου είδους κραγιόν. Κραγιόν που μπορεί από την συσκευασία τους μοιάζουν με lip gloss ωστόσο έχουν έντονη χρωματική απόδοση, μεγάλη διάρκεια και με εξελιγμένες φόρμουλες για να προσφέρουν λιγότερη ξηρότητα στα χείλη. Η Beauty Line Cosmetics μια Ελληνική οικονομική εταιρεία, διαθέτει και αυτή με την σειρά της μία γκάμα διάφορων χρωμάτων με υγρά κραγιόν τα LongLasting Liploss.
Όπως όλα τα  υγρά κραγιόν έτσι και τα LongLasting Liploss είναι σε μία μικρή πλαστική οβάλ συσκευασία και το βουρτσάκι τους είναι μακρύ και λεπτό. Είναι στα 6ml και η τιμή τους είναι στα 3,50€.

Ας δούμε πιο αναλυτικά δύο από αυτά που έχω στην κατοχή μου.(είχα 3 αλλά το ένα το πήρε η μανούλα!)



Εφαρμογή – Διάρκεια – Υφή.
Το βουρτσάκι που διαθέτει κάνει σχετικά εύκολή την εφαρμογή του, αν και προσωπικά προτιμώ αυτά με κωνικό σχήμα. Όσο αφορά την διάρκεια? όντως έχει πολύ μεγάλη διάρκεια. Ακόμη και αν πιείτε ή φάτε το κραγιόν αυτό θα παραμείνει στην θέση του χωρίς να αλλοιωθεί, εκτός και αν αυτό που τρώτε είναι πάρα πολύ λαδερό. 
Στην εφαρμογή τώρα είναι λίγο δύσκολο. Δεν ξέρω αν έχει να κάνει με την καθεαυτού σύσταση του κραγιόν ή με το βουρτσάκι του? αλλά όταν περνάς το κραγιόν προς τη μία κατεύθυνση αφήνει στα χείλη ένα ωραίο με ένταση χρώμα ενώ όταν το περνάς προς την αντίθετη κατεύθυνση το παίρνει πίσω! Απλώνει και μαζεύει το προιόν συνχρόνος, κάνοντας πολλά μπαλώματα ή αφήνοντας πολλά κενά. Το αποτέλεσμα είναι να κάνεις πάρα πολύ ώρα και κόπο μέχρι να καταφέρεις να έχεις ένα ομοιόμορφο αποτέλεσμα στα χείλη σου.
Όσο αφορά την ποσότητα τους, είναι πάρα πολύ λίγη και αν τα φορέσεις 3-4 φορές έχει σχεδόν τελειώσει. Γνωρίζω όμως αρκετές κοπέλες που σε αντίθεση με εμένα, προτιμούν την μικρή ποσότητα στα κραγιόν για να μην έχουν τον φόβο ότι το προιόν θα φτάσει γρήγορα στην ημερομηνία λήξης του χωρίς να έχουν προλάβει να το τελειώσουν.
Ένα ακόμη στοιχείο τους -που γνωρίζω πως δεν αρέσει σε πολλές κοπέλες- είναι η έντονη μυρωδιά τους, που μου θυμίζει κάτι από πλαστικό.
Η υφή? Αν έχεις δοκιμάσει τα Lip Stain της Sephora και σου φαίνονται ξηρά, τότε αυτό το προϊόν θα σου φανεί ακόμη πιο ξηρό. Σίγουρα θα πρέπει να έχεις κάνει πρώτα απολέπιση και έπειτα να ενυδατώσεις καλά τα χείλη σου πριν το χρησιμοποιήσεις. Επίσης, μαζεύει πάρα πολύ δεξιά και αριστερά στα ανοίγματα των χειλιών, κάθετε και τονίζει άσχημα της γραμμές τους, ενώ αν θελήσεις να το περάσεις για δεύτερη φορά κάνει κομματάκια.
Αν τα χείλη σας δεν έχουν κάποια ιδιαίτερη ξηρότητα και ψάχνετε για ματ κραγιόν μεγάλης διάρκειας, τότε αυτά τα κραγιόν θα σας αφήσουν πολύ ευχαριστημένη. Από την άλλη αν τα χείλη σας είναι ξηρά ή δεν συμπαθείτε τα ματ κραγιόν τότε θα πρέπει να μείνετε μακριά τους.


Beauty Line Cosmetics - LongLasting Lipgloss (matte) in 507 Queen Hera.

Beauty Line Cosmetics - LongLasting Lipgloss (matte) in 502 Euridice's Ghost

Έχετε δοκιμάσει τα LongLasting Liploss; Σας αρέσουν αυτού του είδους τα κραγιόν και ποια είναι τα αγαπημένα σας;


◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►


Αυτά από μένα, να περνάτε καλά και μέχρι το επόμενο post …πολλά φιλιά!!! 



You May Also Like

24 σχόλια

  1. Απαντήσεις
    1. Αγγελική μου φαίνονται υπέροχα, στην πραγματικότητα όμως είναι ένα προϊόν που δεν θα ξανααγόραζα. Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  2. τα δοκίμασα πρόσφατα , απογοητεύτηκα πάρα πολύ καταρχάς εμένα η υφή τους και η μυρωδιά τους θύμιζαν πλαστικό... τώρα δεν ξέρω αν έφταιγε αυτό που πήρα αλλά σίγουρα δεν θα τα προτιμούσα..

    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο και κακώς δεν ανέφερα την μυρωδιά τους? τα δικά μου πάλι έχουν διαφορετική μυρωδιά το ένα απο το άλλο (!), πως γίνεται αυτό? συμφωνώ όμως οτι θυμίζουν κάτι απο πλαστικό. Φιλάκιαααα!

      Διαγραφή
  3. Πάρα πολύ ωραίο και χρήσιμο το post σου! Οι youtubers λένε τα καλύτερα,αλλά από τα posts που διαβάζω,δεν πείθομαι να τα δοκιμάσω ακόμα...Τα είχα δει και στην έκθεση Beauty Macedonia και δεν με τράβηξαν να τα πάρω. Παρόλα αυτά,τα χρώματα που δείχνεις,φαίνονται ομολογουμένως ελκυστικά! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και ευτυχώς που δεν τα πήρες! Σαν εταιρεία έχει hits and misses και μπορεί τα χρώματα όντως να είναι πολύ ωραία αλλά αυτά κατηγοριοποιούνται στα misses. Φιλιά! ;-)

      Διαγραφή
  4. Συμφωνώ απόλυτα!! Όλες λένε ότι δεν είναι ξηρά και κάθονται πολύ καλά στα χείλη, αλλά για εμένα είναι ξηρά και τραβάνε πολύ τα χείλη μου. Δεν μπορώ να πω ότι είναι super προϊόντα.... Φιλιά κορίτσι μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω ίσως δεν έχουν δοκιμάσει κάτι καλύτερο και είναι ευχαριστημένες με αυτά? τι να πω? Φιλάκια κοπέλα μου!!!

      Διαγραφή
  5. Δεν τα εχω δοκιμασει, με προβληματισες που λες οτι αφηνει τα χειλη πολυ ξηρα, παντως σαν χρωματα φαινονται ωραια!

    Φιλακια Νατασα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι Ελευθερία μου, το μόνο που έχουν ωραίο είναι το χρώμα δυστυχώς! Πολλά φιλιά γλυκιά μου!!!

      Διαγραφή
  6. αχα! και νόμιζα ότι είμαι ολίγον τι τρελή στην αρχή. πήγα και το εφάρμοσα στο χέρι μου και δεν έκατσε καλά. φαίνεται πολύ καλή η απόδοση στα χείλη, αλλά αν είναι να παλεύω μια ώρα μέχρι να στρώσει το προϊόν, άστο καλύτερα :Ρ <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι κορίτσι! δυστυχώς γιατί έχουν πολύ καλή τιμή και χρώματα. Φιλάκια κούκλα!!!

      Διαγραφή
  7. Έχεις επιλέξει ωραία χρώματα αλλά από ότι διαβάζω έχουν πολλά μειονεκτηματα. Δεν έχει τύχει να τα δοκιμάσω αλλά θα ήθελα να τα δοκιμάσω τουλάχιστον στο χέρι μου να δω πως είναι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν τύχει να τα δοκιμάσεις θα ήθελα να μάθω τις εντυπώσεις σου! ;-)

      Διαγραφή
  8. Πολύ ωραία θέλω πολύ να τα δοκιμασω!!!💋💋💋💄💄💄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν τα δοκιμάσεις θα ήθελα να μάθω την γνώμη σου για αυτά, Φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Φαίνονται υπέροχα Νατάσα μου αλλά εγώ σαν παιδί της διακόσμησης δεν μπορώ να μην εξυμνήσω και τον δίσκο που ακουμπάνε... φιλάααααακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπα! ένας απλός καθρέπτης είναι που τον έκανα δίσκο, εσύ κάνεις τα θαύματα!!! Πολλά φιλιά Χριστίνα μου!

      Διαγραφή
  10. σας περιμένω στο μπλογκ μου για να είτε όλη την δουλειά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πήρα κι εγώ ένα και δεν ξετρελάθηκα. Καλό είναι αλλά δε θα έπαιρνα δεύτερο. Έχεις δοκιμάσει τα αντίστοιχα της Radiant; Πολύ πιο ακριβά αλλά αξίζουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου έχω δοκιμάσει ένα απο Radiant αλλά πρέπει να έπεσα σε ελαττωματική συσκευασία και είναι πολύ νερουλό, έχω όμως 2 απο erre due και είναι πολύ καλά. Και οι δύο όμως εταιρίες είναι λίγο ακριβές!

      Διαγραφή
    2. Α, ναι; Δε μου φαινεται νερουλο το δικο μου οντως. Για εμενα παντως τα αξιζε τα λεφτα του γιατι καθε φορα που το φοραω το ευχαριστιεμαι και κραταει ωρες. Της beauty line μου φευγει ευκολα, ειδικα απο το κεντρο και πρεπει να το ανανεωνω και βαριεμαι! :-)

      Διαγραφή
  12. εχω δοκιμασει και αυτο και της radiant! μου αρεσε πολυ το συγκεκριμενο γτ απλωνεται πολυ ευκολα σε σχεση με ενα ματ κραγιον και δεν φευγει με τιποταααα! η υφη και τα σχετικα φαινονται οτι δεν ειναι ενα ακριβο προιον αλλα για την τιμη του θεωρω πως ειναι εξαιρετικο. της radiant φαινται πως ειναι πιο ακριβο η υφη ειναι υπεροχη απλωνεται πανευκολα και το χρωμα ειναι παρα πολυ εντονο! ομως οπου και να ακουμπησεις αφηνει χρωμα και αυτο δεν μ αρεσει καθολου!! οποτε μαλλον διαλεγω αυτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δεν σου ξεραίνει τα χείλη και δεν σε χαλάει η μυρωδιά του καλά κάνεις και τα προτιμάς, προσωπικά δεν αντέχω τίποτα απο τα δύο και ας ήταν και μισό ευρώ! καλό σε γενικές της radiant αλλά αυτά που αγαπώ είναι της sephora, αν τύχει να πας σου προτείνω να τα δοκιμάσεις, φιλάκια!!!

      Διαγραφή

Instagram

Labels