Anastasia Brow Wiz review and Essence dupe ;

by - Δευτέρα, Μαρτίου 10, 2014



Μετά από πολλή ψάξιμο και πολλές «άκυρες αγορές» στην προσπάθεια μου να βρω ένα καλό μολύβι για τα φρύδια, αποφάσισα ότι ήρθε η στιγμή να δοκιμάσω αυτό που ήθελα εδώ και καιρό, το Anastasia Beverly Hills Brow Wiz και δεδομένου τις προσφοράς του -35% που είχε στα Sephora μου ήταν αδύνατο να μην το δοκιμάσω!




Έτσι λοιπόν με λίγο ψάξιμο στης αποχρώσεις κατέληξα στο medium ash και ευτυχώς ταίριαξε ακριβώς με τα φρύδια μου.
Το Brow Wiz είναι ένα πολύ λεπτό μηχανικό μολύβι του οποίου η πίσω μεριά έχει ένα βουρτσάκι. Δεν είναι ούτε πολύ μαλακό, αλλά ούτε πολύ ξηρό και με λεπτή μύτη κάτι που το κάνει ιδιαίτερα εύκολο στον να δουλέψεις περισσότερο τις λεπτομέρειες.
Είναι πάρα πολύ σταθερό σε σημείο που πάντα το αφαιρώ στο ντεμακιγιάζ, δηλαδή δεν φεύγει στην διάρκεια της ημέρας.
Γενικά δεν μου αρέσουν τα πλαστικοποιημένα φρύδια και είναι άλλος ένας λόγος  που το λάτρεψα, γιατί τα κάνει να φαίνονται πολύ φυσικά.
Θα το βρείτε στα Sephora σε 6 αποχρώσεις και η τιμή του είναι 17.60€

 -------------------------------------------

Essence dupe ;

Κάποια στιγμή βρήκα αυτή την σκιά τις Essence (02-my piece of land) που είναι ακριβώς η ίδια απόχρωση με το Brow Wiz, και έτσι σχηματίζω το περίγραμμα με το μολύβι και τα γεμίζω με την σκιά. Μπορεί να μην έχει την ίδια καλή διάρκεια αλλά είναι ένας καλός τρόπος να κάνω οικονομία στο αγαπημένο και συγχρόνως ακριβούτσικο μολύβι.





Εσείς τι χρησιμοποιείτε για τα φρύδια σας ; Έχετε δοκιμάσει το Brow Wiz ;


.......................................................................................


You May Also Like

6 σχόλια

  1. αα πολύ ωραία!! και μένα μου αρέσουν τα ελαφριά προϊόντα για τα φρύδια, δε θέλω να φαίνονται στημένα.. προτιμώ τις σκιές σε απόχρωση του φρυδιού για το γέμισμα.. τη συγκεκριμένη μάρκα δεν την έχω δοκιμάσει γιατί δυστυχώς δεν έχουμε sephora στο Ηράκλειο.. καλή εβδομάδα, φιλάκια!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όταν τύχει να πας στα Sephora δοκίμασε το! και αν το πετύχεις σε προσφορά άρπαξε το χωρίς δεύτερη σκέψη, αξίζει!!!
      φιλιάααα...

      Διαγραφή
  2. Πόσο πολύ θέλω να το δοκιμάσω αυτό το μολύβι για τα φρύδια αλλά δυστυχώς τα sephora της περιοχής μου δεν το φέρνουν!!
    Εγώ τώρα χρησιμοποιώ της erre due και είμαι αρκετά ευχαριστημένη!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω δοκιμάσει κατά καιρούς διάφορες εταιρίες και της erre due αλλά σαν αυτό δεν υπάρχει!

      Διαγραφή
  3. Φαίνεται πολύ ενδιαφέρον! Είμαι ακόμα στο ψάξιμο για ένα καλό προϊόν για τα φρύδια μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Instagram

Labels