Diy - Ferrero Rocher box

by - Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 27, 2013





Εδώ και πολύ καιρό ψάχνω να βρω μια εύκολη λύση όπου θα μπορώ να τοποθετήσω τα πινέλα μου με έναν τρόπο ο οποίος θα μου δίνει εύκολη πρόσβαση αλλά συγχρόνως θα κρατάει και την σκόνη όσο πιο πολύ γίνεται . Ψάχνοντας λοιπόν στο ιντερνετ για διάφορες ιδέες έπεσα πάνω στο συγκεκριμένο βίντεο ,και μπορώ να σας πω ότι είναι ο πιο πανεύκολος , οικονομικός και αντιμικροβιακός τρόπος που έχω βρει μέχρι τώρα.


Τι θα χρειαστείτε : 1 άδειο κουτί Ferrero Rocher
                               2 μικρά μεντεσεδάκια (2-3 cm)
                               1 κόλλα στιγμής
                               1 φαλτσέτα
                               4 αυτοκόλλητα τσoxάκια (κάτω από τον πάτο)
Προαιρετικά : 1 μεσαία πέρλα για χερούλι. 
Χρόνος εργασίας : 30 λεπτά







Σας παραθέτω παρακάτω το σχετικό βίντεο :



                                                ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ !!!


....................................................................................................

You May Also Like

1 σχόλια

  1. κι εγώ τα χρησιμοποιώ για αποθήκευση!!! μου αρέσει που είναι διάφανα και πρακτικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Instagram

Labels