Αγορές απο Βιέννη και Χριστουγεννιάτικα Δώρα.

by - Παρασκευή, Ιανουαρίου 13, 2017





Γεια σας κορίτσια μου,
Όπως σας είπα και στο προηγούμενο post,  τα Χριστούγεννα επιλέξαμε να τα περάσουμε στην όμορφη και υπέροχα στολισμένη Βιέννη
Αφού γυρίσαμε όλα τα μεγαλειώδη Ανάκτορα και Αβαϊά, ακούσαμε κονσέρτο στην όπερα, αγοράσαμε σοκολατάκια για συγγενείς και φίλους, καταλήξαμε φυσικά και σε κάποια καταστήματα. Και σε τι είδους κατάστημα θα έμπαινε μια Beauty junkie σαν και εμένα? Εννοείτε καλλυντικών!
Πάμε να δούμε τι πήρα!

❁❁❁

Θα ξεκινήσω όμως λίγο πριν από τα Χριστούγεννα, που αποφάσισα να δώσω το παλιό μου iphone και να πάρω καινούργιο. Διάλεξα το το iphone7 που ήταν ουσιαστικά το δώρο μου για τα Χριστούγεννα. Όσοι με ακολουθείτε στο Instagram θα το έχετε δει. 
Ήταν μία ευγενής χορηγία του αγαπημένου μου συζύγου! ♥︎



Αγορές απο Βιέννη
Ήθελα εδώ και πάρα πολύ καιρό να δοκιμάσω τα πινέλα από Zoeva, και μόλις είδα ένα ολόκληρο σταντ με τα πινέλα τους στο Douglas ξετρελάθηκα!
Διάλεξα να πάρω το 227 Luxe Soft Definer. Ένα πινέλο πολύ μαλακό με φυσικές και συνθετικές τρίχες κατάλληλο για το blending της σκιάς στο σημείο της κόγχης του ματιού. Το έχω ήδη πλύνει και δοκιμάσει, δεν του έφυγε ούτε μια τρίχα και έκανε την ανάμειξη παιχνιδάκι!
Σίγουρα θα πάρω και άλλα!




Απο τα Marionnaud (σαν τα Sephora) πήρα δύο πραγματάκια.
Το ένα είναι το foundation της Estee Lauder Double Wear - 2W2 Rattan. Αν και είναι η δεύτερη φορά που το αγοράζω, επέλεξα να το πάρω από εκεί και όχι από την Ελλάδα διότι δεν μπόρεσα πουθενά εδώ να βρω την συγκεκριμένη απόχρωση. Δεν νομίζω να χρειάζονται μεγαλύτερες συστάσεις!




Το δεύτερο είναι δύο βερνίκια νυχιών. Ήθελα πολύ να δοκιμάσω τα gel βερνίκια της Essie, οπότε πήρα το top coat και το Pinned Up, που από κοντά είναι ακόμα πιο ωραίο χρώμα.



Από την αγορά της Βιέννης -ναι εκείνα τα πολλά μικρά πράσινα σπιτάκια που τα βλέπεις σε κάθε πλατεία- πήρα ένα Χριστουγεννιάτικο κρεμαστό διακοσμητικό σε σχήμα καρδίας. Αν και η επιθυμία μου ήταν να πάρω μία από τις φανταστικές γυάλινες μπάλες που είχαν για το δέντρο, κατέληξα στην καρδιά γιατί σκέφτηκα πως η μπάλα δεν θα άντεχε στο ταξίδι της επιστροφής.




Από το Steffl και πιο συγκεκριμένα από το beauty department όπου έχουν Mac counter, πήρα άλλο ένα paint pot γιατί αυτό που έχω σαν να έχει αρχίσει να ξεραίνεται. Διάλεξα αυτή την φορά να μην πάρω το Painterly αλλά το Soft Ochre που είναι πιο κίτρινο.
Πήρα επίσης και την Mac Bronzing Powder στην απόχρωση Golden. Ένα απαλό σε απόδοση  bronzer σε πορτοκαλί-καφέ χρώμα με πολύ μικρούς χρυσούς ιριδισμούς.




Τέλος πάλι από το ίδιο κατάστημα πήρα μία τσάντα, που την ήθελα από πέρυσι τα Χριστούγεννα αλλά για πολλούς και διάφορους λόγους δεν μπόρεσα να την πάρω.
Και αφού ο σύζυγος έδωσε το ΟΚ! η Hamilton Leather Medium Satchel του Michael Kors έγινε δική μου!! 



Αυτές ήταν λοιπόν οι αγορές μου! 
Γράψτε μου κάτω στα σχόλια, ποιο ήταν το δικό σας Χριστουγεννιάτικο δώρο?


❁❁❁


Αυτά από μένα, να περνάτε καλά και μέχρι το επόμενο post …πολλά φιλιά!!! 


............................................................................................................



Και μερικές φωτογραφίες απο το ταξίδι!






Εκκλησία του Αγ.Στεφάνου, Δημαρχείο και οι μπάλες που σας έλεγα...





Δεξιά: Μονή Klosterneuburg, Σπίτι του Μοτσαρτ στο Salzburg.



You May Also Like

8 σχόλια

  1. Με γεια σου, να τα χαρείς όλα! Ελπίζω να πέρασες υπέροχα :)

    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Αγγελική μου! Ναι περασα πάρα πολύ ωραία, η Βιέννη είναι υπέροχη πόλη!!! Φιλιααα

      Διαγραφή
  2. τέλεια όλα τα προϊόντα που πήρες! να τα χαρείς όλα! εύγε στον σύζυγο για την ευγενική χορηγία!! πολύ όμορφες και οι φωτογραφίες σου! φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο καλός μου, τι θα έκανα χωρίς αυτόν!!! Σε ευχαριστώ πολύ κοπέλα μου, πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Τι όμορφες φωτογραφίες... Πρέπει να ήταν φανταστικά!! Με γεια και για τα ψώνια σου!! Θέλω πολύ να δοκιμάσω τα νέα βερνίκια της Essie. Μπράβο και για την τσάντα πολύ καλή επιλογή!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν σου δοθεί η ευκαιρία πρέπει να πας!!! Τα βερνίκια έχουν πάρα πολύ καλή διάρκεια και θέλω να πάρω κ άλλα χρώματα. Πολλά φιλιά κορίτσι μου!!!

      Διαγραφή
  4. Πόσο αγαπώ τη Βιέννη...!!! Πολύ ωραίες οι αγορές που έκανες! Η τσάντα φανταστική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ κοπέλα μου! αν μου ξαναδωθει η ευκαιρία θα ήθελα να ξαναπάω! :-)

      Διαγραφή

Instagram

Labels