It's GiveawayTime!!!!!!! (closed)

by - Πέμπτη, Ιουλίου 03, 2014




Γεια σας κορίτσια μου! που σας βρίσκω; σε κάποια παραλία ή ακόμα στην πόλη;
Επειδή οι οικογένεια μου χρειάζεται επειγόντως διακοπές θα λείψω για μερικές μέρες και έτσι θα μου είναι λίγο δύσκολο να ανεβάσω κάποιο καινούργιο post, γιατί όπως είπαμε είναι οικογενειακές και θα αφιερώσω τον περισσότερο χρόνο στα παιδιά μου, ε! και στον άντρα μου!!!  θα σας ανταμείψω όμως με δωράκια!!!! 

Έχουμε και λέμε:
Ο παρακάτω διαγωνισμός θα αναδείξει 2 τυχερές κοπέλες. Η πρώτη νικήτρια θα λάβει δώρο τέσσερα (4) προϊόντα μακιγιάζ της εταιρίας AVON ......


και ή δεύτερη νικήτρια θα λάβει δώρο τρία (3) προϊόντα περιποίησης σώματος της εταιρίας Oriflame.



Για να πάρετε μέρος θα πρέπει να πάτε στην σελίδα μου στο Facebook να κάνετε like και έπειτα να κάνετε like και share την φωτογραφία του διαγωνισμού εδώ .


Σίγουρα θα τα λέμε στο Facebook και στο Instagram καθώς θα σας παρακολουθώ αλλά και θα με παρακολουθείτε από εκεί!


Φιλιά πολλά, να περνάτε καλά όπου και αν είστε ότι και κάνετε!!!!!!!!



.............................................................................


Η κλήρωση έγινε μέσω του Random.org και οι νικήτριες είναι :



Συγχαρητήρια κορίτσια!!! Πάντα τυχερές!!!!


You May Also Like

6 σχόλια

  1. Ουαου!!ευχαριστούμε πολύυυ!!
    Να περάσεις τέλεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λεω να τολμησω και εγω να παρω μερος :)
    Το λαικ το εκανα απο καιρο οποτε εμεινε το share!
    Καλες διακοπες ομορφη μου!
    Να περασετε τελεια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι όμορφα!!!!Ευχαριστούμε πολύ κοπέλα μου!!Καλά να περάσετε!!Καλές διακοπές εύχομαι και καλή ξεκούραση!!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κ συ avon? Κ γω avon! XAXAXXA...
    καλή μας επιτυχία λοιπόν!
    Ούτε συγχρονισμένες να'μασταν για τα giveaways!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχα, ευχαριστούμε πολύ! Καλά να περάσεις και να ξεκουραστείς!! Φιλάκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Instagram

Labels