GLAMGLOW – Supermud™ clearing treatment

by - Παρασκευή, Μαρτίου 07, 2014





Μετά από τόοοσααα video, οπού όλοι παραληρούσαν για το πόσο καλή είναι αυτή η μάσκα και πολλά μπλά-μπλά , έφτασε στα χέρια μου!
Η GLAMGLOW – Supermud είναι η αγαπημένη μάσκα των αστέρων του Hollywood, υπόσχεται ότι μειώνει άμεσα τις ατέλειες, προλαβαίνει και θεραπεύει διάφορα δερματικά προβλήματα, όπως οι μεγάλοι πόροι, τα μαύρα στίγματα, εξανθήματα και μειώνει τις ρυτίδες και τις λεπτές γραμμές. Ακούγεται σαν το μαγικό προϊόν για λιπαρά δέρματα, και είναι!!

Περιέχει :
Acnecidic-6 - μείγμα οξέων AHA & BHA που εξισορροπεί το PH του δέρματος.
Glycolic – Βοηθά στην επαναφορά του κατεστραμμένο δέρματος και βελτιώνει την υφή του δέρματος.
Salicylic – Αποφράζει και ελαχιστοποιεί τους πόρους.
Lactic – Βοηθά στης διχρωμίες, στην τόνωση και στο κολλαγόνο του δέρματος.
Mandelic – Βοηθά στις λεπτές γραμμές, τις ρυτίδες, τη γήρανση και την ελαστικότητα του δέρματος .
Pyruvic – Βοηθά στα σημάδια ακμής.
Azelaic – Βοηθά στην καταπολέμηση των βακτηριδίων.

Επίσης περιέχει :
ΚΙΣΣΗΡΗ (ηφαιστειακό πέτρωμα-κοινός ελαφρόπετρα) που βοηθά στην εξισορρόπηση του περίσσιου σμήγματος, στα βακτήρια και της τοξίνες.
ΦΥΛΛΑ ΕΥΚΑΛΥΠΤΟΥ - Καταπολέμα τις τοξικές επιπλοκές του δέρματος.
ΕΚΧΥΛΙΣΜΑ ΓΛΥΚΟΡΙΖΑΣ - Ανακούφιση το δέρμα.
ΦΥΛΛΑ ΜΕΝΤΑΣ - Βοηθά στους ερεθισμούς.
ΧΑΜΟΜΗΛΙ - Βοηθά στην φλεγμονή και στην αναγέννηση του δέρματος.
ΚΑΛΕΝΤΟΥΛΑ – Καταπραΰνει και μαλακώνει το δέρμα.
COMFREY HERB – Αναλγητικό φυτό.(δεν ξέρω τι κάνει!)
ALOE VERA – Επουλώνει και Αναζωογονεί.
ΦΥΛΛΑ ΚΙΣΣΟΥ - Ανακουφίζει από τον κνησμό και συσφίγγει το δέρμα .
ΑΓΓΟΥΡΙ - Απαλύνει και καλμάρει το δέρμα.


Τρόπος χρήσης :
1.  Ανακατεύουμε με μία οδοντογλυφίδα την μάσκα, για να ενοποιηθούν τα συστατικά της (έχει μέσα όλα τα παραπάνω φύλλα).
2.  Βάζουμε μία ΛΕΠΤΗ στρώση σε καθαρό δέρμα, για 15-20 λεπτά.
3.  Βρέχουμε τα χέρια μας και κάνουμε ένα απαλό μασάζ (μόλις έρθει σε επαφή με το νερό γίνετε πάλι κρεμώδεις)
4.  Πλένουμε καλά το πρόσωπο μας.

Αφού διάβασα καλά της οδηγίες πέρασα στην εφαρμογή. Την ώρα που την έβαζα στο πρόσωπο μου σκεπτόμουν ότι μάλλον θα πρόκειται για μία «άκυρη αγορά» και τα λεφτά που πέταξα για να την πάρω, ενώ συγχρόνως αισθανόμουν και μία ωραία δροσιά!






Όταν ξεράθηκε άλλαξε χρώμα και άφησε κάτι αηδιαστικές μαύρες τρυπούλες στα σημεία που είχα τα  πιο πολλά «μαυράκια»!

Ξέπλυνα το πρόσωπο μου και …………… ALLELUIAAAA!!!!!!!

Τα περισσότερα μαύρα στίγματα είχαν εξαφανιστεί! Δεν τραβούσε καθόλου το δέρμα , είχε μαλακώσει το σπυράκι στο μάγουλο μου και είχε κάπως ελαχιστοποιήσει κάποιες λεπτές γραμμές! Και όλα αυτά από την πρώτη εφαρμογή!. (δείτε στις φωτογραφίες)
Το καλύτερο όμως είναι ότι ακόμα μέχρι και σήμερα (1 μήνα μετά) το δέρμα μου εξακολουθεί να είναι το ίδιο καθαρό!!!




Ξέχασα να αναφέρω ότι έχει μια έντονη μυρωδιά μέντας, είναι 34gr, και η τιμή της είναι 50.90€ στα Sephora.

Αν θα την ξαναγόραζα ; δεν ξέρω! Είναι ΥΠΕΡΟΧΗ !!! και κάνει ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ δουλειά, αλλά είναι και πολύ ακριβή για την ποσότητα της.



Πως σας φαίνεται ; Την έχετε δοκιμάσει ;

....................................................................................


You May Also Like

7 σχόλια

  1. Εντυπωσιάστηκα!!! Δεν την είχα ακούσει, αλλά αν κρίνω από τις φωτογραφίες κάνει δουλειά!! Είναι ακριβούτσικη, αλλά μπορεί και να το τολμούσα!!! φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ έμεινα πολύ ικανοποιημένη! ευτυχώς με το -35% έγινε πιο φιλική προς την τσέπη μου! φιλιάαα....

      Διαγραφή
    2. Σίγουρα πολύ καλύτερα!!!! :)

      Διαγραφή
  2. Την έχω δοκιμάσει και είναι φανταστική αλλά πανάκριβη ρε παιδί μου!:p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ, φαίνεται καταπληκτική! Με έχεις βάλει σε πειρασμό πραγματαικά... Μπήκε στη wishlist και ας με μισεί η τσέπη μου!xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Sissi μου μπορεί η τσέπη σου να σε μισήσει αλλά το δέρμα σου θα την λατρέψει!!!!
      Ήμουν και εγώ διστακτική στην αρχή ,γιατί όπου ακούς πολλά κεράσια πάρε μικρό καλάθι λένε αλλά ευτυχώς ήταν πολύυυυυ καλύτερο απο αυτό που περίμενα!!!!! ;-)

      Διαγραφή

Instagram

Labels