Christmas Haul - Hondos Center

by - Κυριακή, Δεκεμβρίου 29, 2013


  Πριν λίγες μέρες και λίγο πριν αλλάξει ο χρόνος , πήγα για μερικά τελευταία ψώνια. Και  είπα να επωφεληθώ αφού στα Hondos Center είχαν σε αρκετά πράγματα προσφορές.
Μερικά από αυτά τα έχω δοκιμάσει ,οπότε μπορώ να σας πω και την γνώμη μου.
Τι πήρα ;                                                                  




Essence lip liner: 08 red blush – 06 satin mauve. Αρκετά καλά μολύβια χειλιών αν αναλογιστείς την τιμή τους.
Seventeen -matte lasting lipstick:  No 15. Ματ κραγιόν σε ροζ-μωβ απόχρωση.
Radiant matt lasting lip color SPF 15: Νο 04. Ματ κραγιόν σε πολύ ανοιχτό ροζ (Barbie).
Πολύ ωραία υφή χωρίς να στεγνώνει τα χείλη και με αρκετά καλή διάρκεια.






Essence all about matt fixing loose powder : Λευκή-διαφανές πούδρα σε σκόνη.
L'Oreal color infallible eyeshadow : 024 bronze divine, χρυσή-λαδί σκιά ματιών. Ότι και να πω είναι λίγο για αυτές τις σκιές ,έχω άλλες δυο αποχρώσεις και είμαι πολύ ευχαριστημένη από την απόδοση τους σαν χρώμα αλλά και σαν διάρκεια.
L'Oreal - Color riche le crayon de couleur : N10 sugar vanilla. 2 σε 1 σκιά ματιών και eyeliner



L'Oreal Elnett hairspray : Αγαπημένη !!! έχω τελειώσει τόσα πολλά μπουκάλια από την συγκεκριμένη λακ.
Garnier - pure 3in1: Καθαριστικό προσώπου, απολεπιστηκό και scrub (για λιπαρά δέρματα).
Toni & Guy prep heat protection mist : Σπρέι μαλλιών προστασίας από τη θερμότητα.



Azade : Λίμα νυχιών.
Seventeen : matt nail top coat, και ένα ξεβαφτηκό νυχιών δώρο με κάθε αγορά προϊόντων για τα νύχια. 


 Το σήμα κατατεθέν μου Jean Paul Gaultier – Classique το απόλυτο άρωμα μου εδώ και πολλά χρόνια . Ανατολίτικο, λουλουδάτο άρωμα με νότες γλυκάνισου, άνθη πορτοκαλιάς και μανταρίνι, μεσαίες νότες πιπερόριζας, ορχιδέας και ylang-ylang και νότες βάσης από βανίλια, μόσχο και κεχριμπάρι.




 Και επειδή δεν άντεξα, ξαναπήγα την επόμενη μέρα και πήρα ένα άρωμα το οποίο είχα δοκιμάσει φεύγοντας από το Hondos Center.
Lolita Lempicka - ξυλώδες άρωμα που έχει ένα μείγμα εξωτικής γλυκόριζας, βανίλιας, florals και musk.



..........................................................................................................................




You May Also Like

0 σχόλια

Instagram

Labels