Τι έχω στο νεσεσέρ μου - Travel Makeup bag 2017

Πέμπτη, Ιανουαρίου 05, 2017




Χρόνια Πολλά, Καλή Χρόνια σε όλους!!!

Σας εύχομαι μέσα από την καρδιά μου το 2017 να σας φέρει πάνω από όλα υγεία, χαρά και ευτυχία, σε εσάς και στα αγαπημένα σας πρόσωπα, να περάσατε υπέροχα Χριστούγεννα και μια εξίσου υπέροχη Πρωτοχρονιά.


❁❁❁

Και ξεκινάω το πρώτο blog post για φέτος με ένα … βίντεο!
Ναι καλά διάβασες! 

Τα Χριστούγεννα κάναμε ένα ταξιδάκι με τον σύζυγο μου στην πανέμορφη Βιέννη. Όσοι με ακολουθείτε στο Instagram θα το ξέρετε ήδη αυτό από τις φωτογραφίες που έχω ανεβάσει.

Γυρνώντας λοιπόν από το ταξίδι και αφού άρχισα να βγάζω τα πράγματά μας από τις βαλίτσες, σκέφτηκα πως πριν βγάλω όλα μου τα καλλυντικά από το νεσεσέρ μου να σας δείξω πρώτα το τι παίρνω μαζί μου στα ταξίδια και ειδικά σε αυτά που είναι να κάνω με το αεροπλάνο, μιας και οι βαλίτσες μας θα πρέπει να έχουν κάποιο συγκεκριμένο όριο βάρους.

Και αντί τα τα βγάλω φωτογραφίες, είπα για αλλαγή να σας τα δείξω μέσα από ένα βίντεο!

Δείτε το και πείτε μου αν σας άρεσε?






Αυτά από μένα, να περνάτε καλά και μέχρι το επόμενο post …πολλά φιλιά!!! 


You Might Also Like

6 σχόλια

  1. πανέμορφο νεσεσεράκι και τα πραγματακια που πήρες πολυ χρήσιμα...Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφες οι επιλογές σου. Είδαμε πολλά αγαπημένα μας προϊόντα στο νεσεσέρ σου. Τα luxury waterproof eye pencils της Erre Due έρωτας απλά! Καλή χρονιά! xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχω πολλά αλλά θέλω να τα πάρω όλααα! Πολλά φιλιά ;-)

      Διαγραφή
  3. Ομορφο το νεσεσερ και τα προιοντα πολυ ωραια!
    Καλη Χρονια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

TOTAL VIEWERS

Subscribe