Maybelline New York - Master Brow Palette (review)

Παρασκευή, Φεβρουαρίου 05, 2016



Μια από τις μεγαλύτερες τάσεις στην ομορφιά τον τελευταίο καιρό, είναι τα καλοσχηματισμένα έντονα φρύδια. 
Πολλές εταιρείες από της πιο οικονομικές έως της high end λανσάρουν όλο και πιο πολλά προϊόντα για τον καλλωπισμό των φρυδιών
.

♦︎♦︎♦︎♦︎ ♦︎♦︎♦︎♦︎ ♦︎♦︎♦︎♦︎

Η Maybelline λοιπόν βγάζει την πρώτη της παλέτα για αυτόν τον σκοπό και είναι η Master Brow Palette. Περιέχει 1 κερί + 2 σκιές, ένα μικρό πινελάκι με δύο πλευρές και βγαίνει σε τέσσερις(4) αποχρώσεις:
  • Blonde
  • Soft Brown
  • Deep Brown
  • Auburn


Τα βήματα που θα ακολουθήσεις είναι 3, ξεκινώντας από αριστερά προς τα δεξιά.
Βήμα 1. Με την πρώτη και πιο σκούρη κρεμώδης απόχρωση (αριστερά) που στην ουσία είναι το κερί, θα καθορίσεις πρώτα το σχήμα που θέλεις να έχουν τα φρύδια σου.
Βήμα 2. Με την μεσαία απόχρωση που είναι ή σκιά θα γεμίσεις τα φρύδια σου δίνοντας περισσότερη προσοχή στα κενά που ίσως να έχεις.

Βήμα 3. Με την τρίτη και ανοιχτή απόχρωση σκιάς (highlight) θα φωτίσεις την περιοχή κάτω από τα φρύδια.


Εντυπώσεις:
Η συσκευασία είναι έτσι και έτσι. Μου αρέσει το μέγεθός της και είναι κατάλληλη για να την έχεις μαζί σου σε κάποιο ταξίδι, αλλά από άποψη ποιότητας περίμενα κάτι περισσότερο. 
Το πινελάκι που περιέχει είναι απλά αδιάφορο και το πέταξα αμέσως μετά την πρώτη εφαρμογή. Ο λόγος ? όπως βλέπεις και στην φωτογραφία είναι πάρα πολύ μικρό, γεγονός που σε δυσκολεύει να δουλέψεις τα φρύδια σου με αυτό, ειδικά αν έχεις και μεγάλα νύχια σαν τα δικά μου η εφαρμογή με αυτό είναι μαρτύριο!
Η σύσταση του κεριού είναι πολύ καλή και δουλεύεται εύκολα δίνοντας στα φρύδια μας σχήμα και συγχρόνως σταθεροποιώντας τις όποιες ατίθασες τριχούλες μπορεί να έχουμε, αφήνοντας λίγο χρώμα χωρίς όμως να είναι λιπαρό ή να κολλάει. 
Η σκιά με την οποία γεμίζεις τα φρύδια σου έχει πολύ καλή σύσταση και είναι πολύ απαλή στην υφή ενώ μπορείς να την εφαρμόσεις εύκολα χωρίς να θρυμματίζεται (fallout), επίσης έχει έντονη απόδοση χρώματος με ικανοποιητική διάρκεια. 
Η highlight σκιά, έχει και αυτή καλή απόδοση χρώματος με μία ελαφριά γυαλάδα.
Στις παρακάτω φωτογραφίες μπορείτε να δείτε το πριν και το μετά χρησιμοποιώντας την παλέτα με το πινελάκι της.



Maybelline NY, Master Brow Palette: 1 Sculpt, 2 Fill, 3 Highlight

Αρνητικά:
Το πινελάκι που περιέχει είναι πάρα πολύ μικρό σε μέγεθος. Προσωπικά θα προτιμούσα κάτι αντίστοιχο με τηλεσκοπική λαβή για να χωράει εξίσου μέσα στην παλέτα.
Θα ήταν καλό να περιείχε και ένα βουρτσάκι.
Η έλλειψη καθρέπτη.

Η τιμή της παλέτας είναι 8,95€ αλλά δεν αναφέρει κάπου στην συσκευασία τα gr της κάθε σκιάς. 
Η δική μου απόχρωση είναι η Soft Brown.


♦︎♦︎♦︎♦︎ ♦︎♦︎♦︎♦︎ ♦︎♦︎♦︎♦︎ ♦︎♦︎♦︎♦︎ ♦︎♦︎♦︎♦︎ ♦︎♦︎♦︎♦︎


Αυτά από μένα, να περνάτε καλά και μέχρι το επόμενο post …πολλά φιλιά!!! ♥





*Το προϊόν είναι αγορασμένο με δικά μου χρήματα, 
και δεν αποτελεί προώθηση/συνεργασία.

You Might Also Like

31 σχόλια

  1. Τα φρύδια σου είναι πολύ όμορφα γενικά, αλλά και με την παλέτα έγιναν ωραιότερα. Εγώ δεν είμαι fun της σκιάς για τα φρύδια είναι η αλήθεια, νομίζω ότι δεν θα μείνει σταθερή, κλπ. Φιλιά πολλά κούκλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. thanks girl! Η σκιά είναι πολύ καλή αλλά νομίζω πως σε συνδυασμό με το κερί το κάνει να είναι τόσο σταθερό. Φιλάκιαααα!

      Διαγραφή
  2. Πολύ κατατοπιστικό το post σου! Νομίζω τα είπες όλα γ'αυτήν την παλέτα.... παρόλο που δεν την έχω δει από κοντά είναι σαν να της έκανα ήδη ένα τεστ μέσα από την αναλυτική σου περιγραφή! Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα! Την είδα τυχαία και την πήρα χωρίς να έχω μεγάλες προσδοκίες, αλλά τελικά άξιζε την αγορά της. Πολλά φιλιά κορίτσι μου!

      Διαγραφή
  3. Πηρα και εγω αυτην την παλετα στην αποχρωση deep brown. Ειναι πολυ πρακτικη και εχει καλη διαρκεια στα δικα μου φρυδια, ομως εχεις δικιο απο πλευρας συσκευασιας και πινελου δεν λεει πολλα. Πολυ ωραια αναρτηση! xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε γιατί δεν έχω ξαναδεί κάποια άλλη κριτική για αυτήν την παλέτα! Αν παραβλέψω την συσκευασία το πινελάκι παραμένει τραγικό. Φιλιά!!

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραίο προϊόν! Τα φρύδια σου τα σχηματίζεις τέλεια! Λες να με βολέψει η απόχρωση Auburn για τα μαύρα φρύδια μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου! η Auburn να ξέρεις ότι κοκκινίζει λίγο σε σχέση με την Deep Brown.
      Φιλάκιααααα!

      Διαγραφή
  5. το αποτέλεσμα που δίνει είναι υπέροχο! δηλαδή να θέλω να λεπτύνω τα φρύδια μου για να το χρησιμοποιήσω!! αχαχα. Φαίνεται πολύ ωραίο προϊόν και σε οικονομική τιμή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχα! ναι άν κάνεις τα φρύδια σου μια λεπτή γραμμή τότε με ένα πέρασμα με αυτό το πινελάκι έχεις τελειώσει, χαχαχα!! Πολλά φιλιά κορίτσι!

      Διαγραφή
  6. Φαίνεται πολύ το καλό αποτέλεσμα πάντως! Εμένα με έχει βολέψει πολύ το Brow Kit της Catrice, αλλά θα τσεκάρω κι αυτό γιατί μου τράβηξε την προσοχή. Κρίμα για το πινελάκι που είναι τόσο μικρό! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λίλα μου είναι τόσο μικρό, που και ο 5χρονος γιος μου θα δυσκολευόταν να το χειριστεί!!!
      Το έχω δει αλλά προτίμησα να πάρω της Maybelline λόγο του κεριού γιατί έχω αρκετές ατίθασες τριχούλες. Φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  7. Μου άρεσε το αποτέλεσμα που έδωσε στα φρύδια σου και ότι δεν τα έκανε να μοιάζουν ψεύτικα! Με τις σκιές είμαι λίγο διστακτική μιας και δεν ξέρω αν η απόδοση θα είναι καλή ώστε να μοιάζει με το καφέ της τρίχας μου κι έτσι να δημιουργεί διχρωμίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η σκιά στην παλέτα γράφει πολύ καλά απο άποψη απόδοσης και αν είσαι στα δικά μου χρώματα τότε θα σε βολέψει. Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω δοκιμάσει ποτέ σκιά για τα φρύδια, γιατί πίστευα ότι θα έφευγε πολύ εύκολα..ίσως δώσω μία ευκαιρία! Επίσης έχεις τέλει φρύδια και πριν το γέμισμα, ζηλεύωω! Φιλιά

    Εύα x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύα μου η σκιά απο μόνη της έχει καλή διάρκεια αλλά αυτό που κάνει στην ουσία τα φρύδια να έχουν ακόμη μεγαλήτερη διάρκεια είναι το κερί! Σε ευχαριστώ πολύ για το compliment!!!! Πολλά φιλία!

      Διαγραφή
  9. Τέχνη ολόκληρη ένα καλοσχηματισμένο φρύδι... πόσο χαίρομαι για τις πληροφορίες που παίρνω κάθε φορά που μπαίνω στο blog σου Νατάσα μου γιατί όπως καταλαβαίνεις απ όλα αυτά έχω μεσάνυχτα! Φιλιά και καλή εβδομάδα!

    http://artdecorationcrafting.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοβαρά Χρηστίνα μου ξέρεις πόσο δύσκολο είναι να σχηματίσεις όχι το πρώτο αλλά το δεύτερο φρύδι ωστε να μοιάζουν με αδερφάκια και όχι με ξεχασμένο σόι? χαχαχα!!
      Χαίρομαι πολύ που σου αρέσουν τα άρθρα μου! Πολλά γλυκά φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Την θέλωωω!!!! αγαπωω την Μaybelline !!!! και η τιμη της καλη ειναι ... μιας και δεν βιαζομαι θα περιμενω μηπως τηνν βαλουν σε προσφοραα!!! φιλακιαα πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτήν την στιγμή τρέχει προσφορα στα προϊόντα φρυδιών κοντά στα 5 ευρώ, αν την θέλεις τώρα είναι μια καλή ευκαιρία! Φιλιά!

      Διαγραφή
    2. αααα !!! υπεροχαα σε ευχαριστω για την πληροφοριαα!!! φιλακια πολλα!!!!

      Διαγραφή
  11. Θα ξαναπω, οι φωτογραφίες σου μου φτιάχνουν τη διάθεση! Εξαιρετικές!
    Είμαι κι εγώ φαν της σκιάς και όχι του μολυβιού (νομίζω ότι αφήνει πολύ σκληρές γραμμές) και έγω αγαπήσει το kit από W7. Μοιαζει υπερβολικα με αυτό της Maybelline.
    xoxo <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου!!!! ♥ για να είναι καλό ένα μολύβι φρυδιών θα πρέπει να είναι μέτριο και να έχει πολύ λεπτή μύτη, διαφορετικά κάνει αυτό που λες. Το γνωρίζω αυτό της W7 αλλα δεν το έχω δει απο κοντά, ίσως στο μέλλον? Πολλά φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  12. Ένα προϊόν που θα ήθελα να δοκιμάσω! Πολύ καλό και αναλυτικό το review σου! <3

    http://www.studyaboutfashion.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Αλεξάνδρα μου! νομίζω ότι ναι, του αξίζει μια δοκιμή! xxx

      Διαγραφή
  13. Ωραιο αποτελεσμα δινει!
    Πολυ καλο review!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελευθερία μου!!! ♥︎

      Διαγραφή
  14. πολύ ωραίο αποτέλεσμα! μου άρεσε η εφαρμογή στα φρύδια σου.. προς το παρον μόνο μολύβι έχω δοκιμάσει στα φρύδια, αλλά ίσως την επόμενη φορά να δοκιμάσω το σετ αυτό! ευχαριστούμε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν σκεφτείς να δοκιμάσεις κάτι σε σκιά, σου το προτείνω σίγουρα! πολλά φιλιά γλυκιά μου 😘

      Διαγραφή

TOTAL VIEWERS

Subscribe