Cherrybox Winter

Παρασκευή, Δεκεμβρίου 18, 2015





Γεια σας κορίτσια μου! 

Το CherryBox επανέρχεται με νέο κουτάκι, με πολύ ωραία προϊόντα περιποίησης για τον φετινό χειμώνα και βρίσκεται στα χέρια μου.

Πάμε να δούμε τι περιείχε μέσα το χειμωνιάτικο κουτάκι? 




Fouka Organic Cosmetics - Mountain Bloom Organic Serum, Oil free (30ml / 17€)


Άνθη και φυτικά εκχυλίσματα μέσα σε ένα μπουκάλι που θα προσφέρει φρεσκάδα και δροσιά στο δέρμα. Είναι ο Mountain Bloom ορός με 98% φυτικά συστατικά που απορροφούνται εύκολα από την επιδερμίδα, μη λιπαρός αλλά με αντιοξειδωτικές και στυπτικές ιδιότητες. Κατάλληλος για λιπαρές και νεανικές επιδερμίδες οπού παρέχει σύγχρονός και αντιρυτιδική προστασία.

Ανυπομονώ να τον δοκιμάσω! 



Kyana - Restructuring Mask με εκχυλίσματα φυκιών (250ml / 9,90€)

Άλλη μία Ελληνική εταιρία που πρώτη φορά μου δίνεται η ευκαιρία να την δοκιμάσω είναι η Kyana και μέσα στο κουτί βρίσκεται η μάσκα μαλλιών με φυτικά εκχυλίσματα θαλάσσιων φυκιών και με υπέροχη μυρωδιά, η μάσκα που θα αναπλάσει την κατεστραμμένη τρίχα και θα χαρίσει στα μαλλιά ζωντάνια και ελαστικότητα. 
Πολύ ενδιαφέρον προϊόν, που θα μπει γρήγορα στη φάση δοκιμής.


Fouka Organic Cosmetics - Κρέμα Λάμψης Ματιών (30ml / 25€)

Άλλο ένα προϊόν από την Fouka είναι η Κρέμα λάμψης ματιών. Μία αντιρυτιδική κρέμα για τα μάτια που προλαμβάνει την εμφάνιση των ρυτίδων και των ελεύθερων ριζών ενώ βελτιώνει και καταπραΰνει τα πρηξίματα γύρο από τα μάτια. Περιέχει Ginger, Καλέντουλα και Βιολογικό απόσταγμα ρόδου Δαμασκού.


The Olive Sense - Σαπούνι ενεργός Άνθρακας (50gr/ 3,50€, 100gr/ 690€)

Ένα προϊόν που έχω ακούσει τόσα πολλά για τις καθαριστικές του ιδιότητές είναι τα σαπούνια με ενεργό Άνθρακα και έχω την τύχη να βρίσκεται ένα μέσα στο κουτάκι μου! Πρόκειται για ένα 100% φυτικό σαπούνι με κύριο συστατικό του τον ενεργό Άνθρακα, καθαρίζει βαθιά την επιδερμίδα από τις βλαβερές ουσίες του περιβάλλοντος ενώ ταυτόχρονα διώχνει την λιπαρότητα από τους πόρους του δέρματος. Περιέχει επίσης, λάδι καρύδας,αμυγδαλέλαιο, βούτυρο καριτέ και κακάο, καστορέλαιο, σόδα, αποσταγμένο νερό, άρωμα και φοινικέλαιο.


◄►◄►◄►◄►◄►
Και περνάμε στα προϊόντα μακιγιάζ!

Bellapierre Cosmetics - Waterproof Gel Lip Liner (20€)

Το τζελ μολύβι χειλιών, εμπλουτισμένο με αγνά ορυκτά, φυσικά κεριά και υποαλλεργικό. Το δικό μου είναι στην απόχρωση True Red, που άσχετα από την ονομασία του είναι ένα σκούρο κεραμιδί χρώμα, πολύ μαλακό και με πολύ μεγάλη διάρκεια. Ένα swatch που έκανα στο χέρι μου όταν το άνοιξα, κράτησε για πολλές ώρες.


Korres - Βερνίκι νυχιών Metallic Red (10ml/ 6,80€)

Από τον Κορρέ έχει το υπέροχο βερνίκι νυχιών στην απόχρωση Metallic Red. Ένα φανταστικό κόκκινο μεταλλικό χρώμα που σίγουρα χρειάζεσαι στην συλλογή σου και είναι ότι πρέπει για αυτήν την εποχή! Με πολύ καλή διάρκεια και με προβιταμίνη Β5 θα συμβάλει παράλληλα και στην υγεία των νυχιών σου. Πως το ξέρω? μα το έχω ήδη και το λατρεύω και θα το βάλω μέσα στο επόμενο giveaway για να το λατρέψεις και εσύ!


Bargello Perfume - Άρωμα (50ml/ 15€)

Ένα άρωμα που είναι οσφρητικά εμπνευσμένο από το La Vie est Belle της Lancome (κωδικός 171) έρχεται από την εταιρία Bargello που διαθέτει αποκλειστικά Eau de parfum αρώματα που είναι δερματολογικά ελεγμένα και έχουν 100% ομοιότητα με γνωστά αρώματα διεθνών οίκων και διάρκεια που ξεπερνά τις 24 ώρες. 
Αν και δεν έχω δοκιμάσει το original άρωμα της Lancome, ωστόσο μπορώ να πω πως είναι ένα άρωμα που μου άρεσε πολύ. 
Παρατήρησα πως το κουτάκι μου που ήταν αρωματισμένο από αυτό το άρωμα το άφησα ανοιχτό με όλα τα προϊόντα μέσα στο μπάνιο μου, και μύριζε όλο το μπάνιο! Καλό ε?




◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►




Αυτά από μένα, να περνάτε καλά και μέχρι το επόμενο post …πολλά φιλιά!!! ♥



You Might Also Like

14 σχόλια

  1. Πολυ ομορφη παρουσιαση! Φανταστικο το κουτακι, ανυπομονω για το επομενο. Φιλια xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου, να σαι καλά! πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Πόσο μου άρεσαν οι φωτογραφίες σου!! Απολαυστικές! Και το post σου υπέροχο και ξεκάθαρο! Δεν το έχω πάρει το Cherrybox, αλλά φαίνεται πολύ καλό! Ζήλεψα πολύ την κρέμα ματιών!! Να τα χαρείς όλα τα πραγματάκια σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ κοπέλα μου, χαίρομαι που σου άρεσε γιατί και εγώ είμαι αρκετά ευχαριστημένη απο τα προϊόντα του κουτιού και ιδιαίτερα που όλα τους προορίζονται για τον δικό μου τύπο δέρματος!
      Πολλά φιλιά xxx

      Διαγραφή
  3. Υπέροχο το κουτί πραγματικά! Δεν γίνεται να μη σου αρέσει ^_^
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως! και εγώ έμεινα πολύ ευχαριστημένη απο τα προϊόντα που είχε μέσα. Πολλά φιλιά κοπέλα μου!!

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφο! Να το χαρείς! Τα φιλιά μου και να περάσεις καλά Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Στρουμφίτα μου! Καλά Χριστούγεννα και σε εσένα!!! xxx

      Διαγραφή
  5. Σήμερα πήγα στο κατάστημα τους στο Κολωνάκι και αγόρασα δύο αρώματα. Δε φαντάζεσαι πόσο ποιοτικά είναι. Δεν το αλλάζω με τίποτα πλέον και το προτείνω σε όλες σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοβαρά, έπαθα πλάκα με την διάρκειά του! δεν το περίμενα να μυρίζει όλο το μπάνιο! Χαίρομαι που σου άρεσαν και εσένα γιατί δεν έχω ξαναδεί κάτι για αυτήν την εταιρία. Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Πολύ όμορφη παρουσίαση. Έχουμε ακριβ'ως τα ίδια προϊόντα. Ανυπομονώ να τα δοκιμάσω!! Φιλιά πολλά!! Καλά Χριστούγενννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κωνσταντίνα μου! Καλή χρονιά γλυκιά μου!!!

      Διαγραφή
  7. καλή χρονιά με υγεία!! πολύ όμορφο κουτάκια! φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά κοπέλα μου! σου εύχομαι τα καλύτερα για το 2016, πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή

TOTAL VIEWERS

Subscribe